Zoekresultaten

Blader door alle records: alle velden: "*"

23141 tot 23150 van 46332
1 ... 4631 ... 9261 ... 13891 ... 18531 ... 23121   23131   23141   23151   23161 ... 27791 ... 32431 ... 37061 ... 41691 ... 46331

23141  download 358013 De invloed van kwaliteit van de leider en transformationeel leiderschap op werktevredenheid en werkprestatie.
B. Polfliet (2012)
23142  download 358017 De werkrelatie tussen jongens en hun persoonlijk begeleiders in een Orthopedagogisch Behandelcentrum : Een vergelijkende studie naar de werkzame elementen in de werkrelatie tussen jongens met een licht verstandelijke beperking (LVB) en een aan autisme verwante contactstoornis en hun persoonlijk begeleiders (P.B.’ers) in een Orthopedagogisch Behandelcentrum (OBC).
S. Ollermann (2010)
23143  download 358019 De relatie tussen sociale angst en opvoedingsgedrag bij vaders en moeders van jonge baby’s The relationship between social anxiety and parenting behavior of fathers and mothers of young babies : Een onderzoek naar het verband tussen sociale angst en opvoedingsgedrag.
U. Öznur (2011)
23144  download 358069 Online conversaties tussen organisatie en consument
Gijs ten Buuren (2011), p. 22
23145  download 358082 eWOM en de koopintenties en –gedrag van de consument
Tristan van Goolen (2012), p. 24
23146  download 358087 Spoedhulp Spirit: Rol van doelen in de hulpverlening : Een onderzoek naar de invloed van doelenplannen, verschillende emoties bij doelen en de evaluatie van doelen.
M.W. Phillipson (2010)
23147  download 358089 Het dunne schoonheidsideaal in televisiereclames en tijdschriftadvertenties : een literatuurstudie naar de invloed van blootstelling aan het dunne schoonheidsideaal in televisiereclames en tijdschriftadvertenties op het lichaamsbeeld van jonge meisjes
Aziza el Hasnaouy (2012), p. 38
23148  download 358092 De verschillen tussen bloggers en journalisten : vervagende grenzen tussen journalisten en bloggers in het gebruik van journalistieke codes
Maarten Hesselink (2012), p. 31
23149  download 358096 Onderzoek naar herkenning en begrip van reclame : Een basis voor de Nederlandse versie van AdWise
S. Rem (2011)
23150  download 358097 www.reclame.tv : een onderzoek naar het verschil in beïnvloeding van televisie- en internetreclames
Susan Hoogendoorn (2011), p. 35